Centrum pomocy

Jedne z najczęstszych pytań.

Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?
Tak. Pozwala to na łatwe zarządzanie zamówieniami oraz pozwala klientowi na łatwe śledzenie postępu prac nad jego zamówieniem.
Czy jest możliwość konfiguracji zamówienia do własnych potrzeb?
Tak. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre aplikacje wymagają nieszablonowego podejścia co wiąże się z wykonaniem produktu niestandardowego. W takich sytuacjach, kiedy konfigurator produktu nie zdoła sprostać wymaganiom klienta wkracza nasz zespół ekspertów. Skontaktuj się po więcej szczegółów.

 

Czy mój projekt jest sprawdzany pod kątem poprawności do druku?
Tak. Każdy przesłany przez klienta projekt jest przed drukiem sprawdzany przez naszych grafików. Jeżeli dostarczony projekt graficzny nie spełnia wymagań druku cyfrowego, jeden z naszych specjalistów skontaktuje się z Państwem aby zaproponować jedno z naszych rozwiązań tak, aby zamówienie zostało zrealizowane prawidłowo.
Wysyłka banerów w postaci rulonu czy kostki?
Ze względów na ograniczenia wielkości przesyłek kurierskich, wszystkie banery do 200 cm krótszego boku są wysyłane w rulonie. Powyżej tej wielkości składane w kostkę. Składanie w kostkę banerów wielkoformatowych jest standardową procedurą. Wszelkie fałdki i załamania wyprostują się po naciągnięciu banera reklamowego.